שנת 2020 שהתחילה את דרכה עם נגיף הקורונה ששיבש את השגרה שלנו. הנגיף הוביל ליותר אנשים שעובדים מהבית החל מעצמאיים עד בעלי עסקים ועובדים שכירים. עבודה מהבית יכולה להוות אתגר עבור רבים, ממש כמו שהיא יכולה להיות נוחה עבור מי שאוהב להתבודד. כדי להתמודד טוב יותר עם ביצוע משימות מהבית, אפשר להשתמש בכלים חכמים למען יעילות בעבודה והתמודדת קלה יותר. אז אילו כלים טכנולוגיים ישנם? הנה הרשימה:
שימוש במערכת קלה לניהול חשבונות
כיום, יותר עצמאיים ואנשים שמחזיקים עסקים ועובדים מהבית בוחרים תוכנת הנהלת חשבונות חכמה שמאפשרת לכול אחד (גם ללא ניסיון בהנה"ח) לנהל את המערך הפיננסי של העסק במלואו.
באתר ICOUNT תמצאו מערכת CRM חכמה ומערכת ניהול חשבונות להפקת חשבוניות דיגיטאליות. המערכת תאפשר דוחות וסיכומי שנה, ניהול הזמנות, שליחת חשבון עסקה ללקוחות, והכול באופן דיגיטלי ומהיר. חשוב לדעת כי icount נחשבת מערכת שימושית ונפוצה בה משתמשים גם מנהלי חשבונות ורואי חשבון כאשר הם עוסקים במתן שירות לעצמאיים. המערכת נחשבת כלי טכנולוגי מעולה ויעיל, לעבודה מהבית.
תוכנות לניהול ישיבות מרחוק
מי שעובד מהבית – אבל צריך להיות נוכח בישיבות או שרוצה לנהל ישיבות צוות עבור העסק או החברה – יכול לבחור כלים מתקדמים לניהול ישיבות ושיחות און ליין. כיום בולטת כמובן אפליקציית זום, שמאפשרת שיחות וידאו מרובות משתתפים ונחשבת קלה להורדה ושימושית עבור אלה שרוצים לנהל שיחות עם קבוצת עובדים. באמצעות זום, הניהול הופך קל וניתן לזמן בקלות את המשתתפים באמצעות שליחת לינק אל תיבת המייל של כל אחד מחברי הצוות. אולם, גם בזום עלולות להיות סכנות ופרצות אבטחה. לכן במקרים של שיחות אחד על אחד: אפשר להשתמש בסקייפ המוכר והטוב או במערכת Duo של גוגל שמתאימה בעיקר לארגונים גדולים.
חיבור מרחוק
מי שצריך להתחבר מרחוק אל מחשבים של עמיתים לעבודה/ מחשבים של עובדים או למחשבים שנותרו מאחור במקום העבודה: יוכל להשתמש בכלי בשם Remote Desktop שמקנה חיבור מרחוק למחשב. כדי לתפעל את Remote Desktop יש להכנס למאפיינים של 'המחשב שלי' ולבחור ב Remote Settings לקבלת שליטה על המחשב.
מערכת לשמירת סיסמאות
מכירים את הרגע הזה ששוב צריך לשחזר סיסמא? בקצב החיים הקיים, יהיה נס אם נזכור בע"פ את תעודת הזהות שלנו! לכן דרושה תוכנה לניהול סיסמאות. תוכנות כאלה שומרות באופן הרמטי על כול הסיסמאות והן מונעות פריצות אבטחה של מומחי סייבר. אחת התוכנות המומלצות היא LastPass שעלותה דולר בחודש והיא מסנכרנת בין כלל המכשירים שלכם החל מהנייד עד למחשב הנייח, ללפטופ ולכל אמצעי תקשורת אחר. השתמשו בתוכנה המעולה, רק אל תשכחו את הסיסמה שלה…
באמצעות כלי ניהול חכמים – העבודה מהבית תהיה רגועה, יעילה ונכונה.