עוסקים במכירת מוצרי גמר לבית? אז אתם גם עוסקים בניהול חברה בתחום מכירת מוצרי גמר לבית. מה כלי העבודה שמאפשר לעשות זאת, בצורה הטובה ביותר? הכירו את תפנית:
ERP מותאם, גם לכם
תפנית היא מערכת ERP או ניהול משאבים ארגוני (Enterprise Resource Planning). היא גם מערכת לניהול מכירת מוצרי גמר לבית. למעשה, כאן אפשר לקרוא על האפשרויות של המערכת לחברות העוסקות במכירת מוצרי גמר לבית ובכלל. מה זה בעצם ERP ואיך ERP ומוצרי גמר לבית מתחברים?
לנהל משאבים במרוכז
ERP מרכז למקום אחד, פעילויות עסקיות מרכזיות ומידע חשוב במיוחד עבורכם. ב"מקום אחד" כוונתנו למערכת מחשוב אחת. זאת, במקום אוסף תוכנות שונות, אשר כל אחת מהן מטפלת בדבר אחר. למשל, תוכנה אחת עבור ניהול מכירות, אחרת עבור ניהול פיננסי וכן הלאה. אם מנהלים הכול ממערכת אחת, מקבלים אחידות, עקביות, צמצום נפילה בין כיסאות וכפילויות מיותרות ויתרונות נוספים. אלא מה? מערכות ERP הן לרוב מערכות גנריות. כאלה שנועדו לעסקים מכל סוג. כעת, לאחר רכישת מוצר כזה, הלקוח יצטרך להשקיע עוד לא מעט משאבים בהתאמת המערכת לדרישותיו. הכוונה להתאמה גם למגזר העסקי שבו הוא פועל (מוצרי גמר לבית במקרה שלנו) ולעסק הספציפי. תפנית מיוחדת בכך, שהיא מותאמת מראש למגזרים שונים, כולל למגזר העסקים בתחום מכירת מוצרי גמר לבית. בכך, היא חוסכת למי שעובדים איתה, משאבי זמן וכסף משמעותיים. מה גם, שתפנית מותאמת עבור חברות מקומיות, עם עברית ושימוש במטבע המקומית במוסכמות כתיבת תאריכים וכן הלאה.
מה כלול במערכת – ייעודי למגזר
עבור עסקים בתחום מוצרי גמר לבית, קרמיקה, ריצוף, סניטציה וכדומה, תפנית מציעה בין השאר מודולים ייעודיים לתחום זה. למשל מודולי ניהול אולם תצוגה, ניהול סדרות / איתורים, ניהול מכירה לפרויקטים, תיאומי אספקות ומודול אספקת בית לקוח. מודולים הם רכיבים מודולאריים של מערכות ERP, אשר עובדים באופן עצמאי, אך מסוגלים לעבוד גם ביחד, בהתאם לצורך ולנסיבות. תודות למודולים אלה, תפנית מספקת למעשה פתרון ייחודי, שהוא בסט אוף בריד בתחומו. התוכנה זמינה גם עם התאמות עבור מגזרים רבים אחרים, כולל יבואני רכב, ליסינג והשכרה, קמעונאות, מרכזים רפואיים, ניהול מרכזים לוגיסטיים, חברות שירותים ובתי דיור מוגן.
מה כלול במערכת – השלמות גנריות
מלבד מודולים ייעודיים כאלה, תפנית כוללת מודולים שרואים במרבית העסקים, כגון מודולי:
- ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה – היבט חשוב מאוד לכל עסק עם מוצרים רבים ומלאי שמשתנה תדיר.
- ניהול מכירות – ריכוז הטיפול בפעילות קריטית זו, לשם ייעול מרבי.
- ניהול שרות – פעילות משלימה חשובה ביותר, שמקבלת גם היא מענה איכותי בתפנית.
- ניהול פיננסי – אין עסק שלא זקוק לניהול פיננסי מתקדם, אמין ומוקפד.
ניהול קשרי לקוחות
Customer Relationship Management או CRM, הוא תחום חשוב במיוחד בעסקים. תפנית מציעה גם מודול לנושא זה, אשר מרכז מידע על הלקוחות ועל הפעילויות מולם (כגון קמפיינים שיווקיים). כל זאת, בשילוב הדוק עם המודולים האחרים.
מי עומד מאחוריה?
תפנית היא אחת התוכנות הבולטות ביותר, של חברת הטכנולוגיה מטריקס. זו היא חברה ישראלית וותיקה, אשר עוסקת בתחומים רבים. בהקשר ERP, היא מפתחת את הכול במקום אחד, במסגרת החברה, באופן שמקדם אינטגרציה בין כל רכיבי הפתרון. למעשה, תפנית נמצאת בפיתוח מעל לשני עשורים! פיתוח מתמשך זה, הוא המקור לשיפורים מתמידים, תיקוני באגים והרחבת יכולות.
לסיכום
מדובר על מערכת יעילה מאוד, אשר מקדמת יעילות שיא עבורכם. כדאי להכיר ולנסות.